Home pagina Home pagina Kassa pagina, Winkelwagentje Contact info Email ons

Zoeken op Genre


Uitgevers


Betaalwijzes
betaalwijzes


Contact
Adres :
Internetboekhandel.nl
Gedempte Molenwijk 35
8442 BG Heerenveen

 
Nederlands Buitenlands   |   Alles  Titel  Auteur  ISBN                 

Huishouden, koken
Lifestyle algemeen
Bij u in huis op: donderdag
Bestel vóór: 17:00


Hans Peter Roel

Ki Running & Power Walking

Van € 15.95 voor € 14.95


“Train je lichaam en geest met Ki” Wat is Ki-running? 
Ki-Running combineert westerse bewegingsleer met oosterse wijsheid en gaat verder dan het traditionele hardlopen. Het resultaat is een gezond, energiek lichaam en een positieve gezonde geest. Bovendien val je door de combinatie van gezonde voeding en meer beweging ook nog eens af. Wat levert Ki-running je op? Ki-running is een ontspannen manier van (hard)lopen. Het zorgt voor: Een fit en getraind lichaam Ki energie in je systeem Een positieve geest Wat is de Ki-Mile? De dagelijkse Ki-mile (1,6 km) duurt maximaal 15 minuten per dag en maakt je oersterk en energiek. Leer lopen op de natuurlijke frequentie van 180 beats per minuut en ervaar hoe gemakkelijk je loopt. Wat levert Ki-running je op? Ki-running is een ontspannen manier van (hard)lopen. Het zorgt voor: Een fit en getraind lichaam Ki energie in je systeem Een positieve geest Wat is de Ki-Mile? De dagelijkse Ki-mile (1,6 km) duurt maximaal 15 minuten per dag en maakt je oersterk en energiek. Leer lopen op de natuurlijke frequentie van 180 beats per minuut en ervaar hoe gemakkelijk je loopt.


Recensie:
NBD Biblion
B. Handgraaf 13-09-2017
'Ki-running zorgt voor twee dingen; je lichaam wordt getraind en het maakt je geest positiever. Je hebt minder kans op diabetes 2 en op hart- en vaatziekten. Doel: elke dag een zogenaamde Ki-mijl lopen, waardoor je uiteindelijk in een flow komt. Die flow zorgt voor de nodige ontspanning en rust. De dagelijkse mijl is gebaseerd op een stevige basishouding, een natuurlijke looptechniek en het opwekken van ontspanning. De mijl beslaat 1.609 meter. Je kunt uitgaan van elke dag een kwartier hardlopen. Doe dit in ieder geval 108 dagen lang. Het getal 108 stamt uit het Boeddhisme en ervaring leert dat je na 108 dagen een gewoonte echt in je leven kunt inpassen. Voorafgaand aan de mijl doe je drie oefeningen, vervolgens ga je lopen. Maakt niet uit hoe hard. Aan het eind doe je een ademhalingsoefening. Dit alles wordt stap voor stap uitgelegd in dit boek. Kortom: wil je niet prestatiegericht lopen maar juist als ontspanning, dan is het boek zeer geschikt. Met enkele zwart-witfoto’s en een checklist op de smartphone. '

Extra informatie: 
Paperback / softback
Met illustraties
Mei 2017
197 gram
211 x 136 x 15 mm
NEXT Company
Achterkant:
Bekijk de achterkant


Bij u in huis op: donderdag
Bestel vóór: 17:00
Dit artikel is aanwezig in onze winkel